onsdag 30 maj 2018

Skalltrauma

Hej!

DET ÄR ÖVER. Tentan är skriven och det är över. Det känns lite konstigt, inte samma meningslöshet som jag minns det som från förra året - men den kanske kommer. Det var en mycket större tenta denna termin - 8 timmar utan paus, 102,5 poäng, en vändbladstenta så man fick svaret på föregående fråga varje gång man tryckte på "next". SÅ HIMLA BRA DET KÄNNS ÄNDÅ! Så himla skönt att vara klar! Såhär i efterhand kan jag nästan sakna att finna mening i att leta detaljer om systemisk skleros i en alldeles för tjock bok.

En bild på mig och finaste Ida på en sittning en gång i våras

Bästa jag sett. 

Joel äter de där grönsakerna som är "svindyra per kalori"

Vi har däckat på en buss efter att ha sprungit till Ersboda för att uträtta ärenden. Hittade en thaivagn! Köpte en godisskål! Köpte godis! Letade chokladsköldpaddor men hittade inga! 

Och förra tisdagen sprang vi BLODOMLOPPET som stolta blodgivare. Loppet var en mil - och mitt mål var att komma just i mål under 55. Tiden online visade 54.58, SCORE. 

Bilden blir åt fel håll - men var på Spex Kickout i söndags och grillade korv och blev solbränd. Det började ryka som attan på andra sidan Nydalasjön - tydligen någon som fjuttat eld på en sommarstuga. 
Nu ska vi se om Joel vill dra iväg till thaihaket. Jag känner mig rätt slut - posttentafebern kom pretenta i år och kroppstemperaturen vill fortfarande inte riktigt hänga med i svängarna. Och det gör ont att svälja. Men imorrn åker jag heeeeem och på lördag åker vi till Spanien - så mycket bättre kan det ju inte bli. 

Kram på er - jag saknar er allihopa, 
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar